Att känna tacksamhet och inte uttrycka det är som att slå in en present men inte ge bort den.

har suttit och tänkt på detta citat en stund nu, och vissa har faktiskt svårt att visa sin tacksamhet till andra.
Tur är att jag inte har svårt för det, känner jag tacksamhet för någon så visar jag det med min glädje, kan även ge bort en liten present, men jag tycker att ett leende och en förklaring till varför man är så tacksam betyder mer, dem orden som kommer ifrån hjärtat.
Jag kan säga att jag är så otroligt tacksam över mina underbara vänner, familj, pojkvän, ja alla runt omkring mig. Dom finns alltid där, vart jag en i världen skulle befinna mig, så otroligt vackra människor.
Finns inga som har bättre personer omkring mig en jag kan jag säga med en stooor stolthet!



♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0