Dagen började inget bra om man har dåligt tålamod!

Allt har gått dåligt sen jag vaknade imorse..
Jag drömmde en riktig myskodröm och hoppade till i sängen så jag nästan flög in i väggen, kollade på klockan och såg att jag nästan  försovit mig, spraaang upp ur sängen, kastade på mig lite smink och hoppade i kläderna.
När jag skulle kila ut med hunden på morgonpromenix så ramlade jag, tur att ingen såg mig iallfall för såg nog värre ut en bambi på hal is.
När jag kom in och tänkte ta en joggingtur till bussen så kom jag på att jag inte ätit frukost, så jag gjorde iordning mig en macka och sen gick iväg mot bussen.
Med tankarna långt borta och nöjd som jag går med min goooda macka så såg jag att bussen kom 100 meter bort, så jag tog sats och sprang, men tyvärr så klarade sig inte min stackars macka och ramlade ner från handen på mig.
Så jag gick en halv skoldag med en tom mage, inte så skönt!
Efter skolan åkte jag hem till jenny och mös med toast och film, sen åkte jag och körde ett zumbapass.
Nu ligger jag och gosar med min godispåse och ska snart stänga igen ögonen innan jag blir övertrött.
Nattiii ♥


En sleten bild ifrån helgen, haha gosiga flikkkkor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0