Den som aldrig misslyckas är den som aldrig försöker!

Kom nu och tänka på vad snabbt dagarna går, nyss var det måndag och så kände man, fan fem skoldagar kvar tills helg. Och nu är det bara en kvar, vart har tiden tagit vägen undrar jag då?
jaja, har varit en ganska så seg skoldag, men jag har ju såklart världens roligaste vänner som gör mina skoldagar grymt bra trots dessa tråkiga lektioner.. Fast är skoltrött och bara längtar till lovet!
Kom hem för någon timma sen ifrån raggan, gick väldigt bra trots ett steg som jag och emelie kallar för (grottmänniskosteget), man ser helt enkelt ut som en grottmänniska som ilsket springer ut ur grottan men snubblar till lite på vägen ut, så nu blir det hårdträning så det sitter som smack till nästa torsdag.
Imorgon blir det att åka in till örebro och träna på dansen en stund, sen blir det att gå ut och äta med min saknade älskling och hans söta mamma, massvis med mys!
Nej nu ska jag fösöka stänga igen ögonen och hoppas på att min helg blir lika underbar som alla andra :)
Godnatt ♥


Typ något i den hära stilen ser mitt älskade steg ut..
Man ska trycka sig fram med bestämda steg, verkligen ta i!
Men ändå, när man går fram med ena benet så ska man svänga till med höften.
men, den som aldrig misslyckas är den som aldrig försöker!

Kommentarer
Postat av: emelie

perfekt bild hörredu!!

fast idag blev grottis lite omvanlad, till en svan ;)

2011-02-03 @ 23:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0