förlåt!

har fått lite skäll för att jag varit vääääldigt dålig på att uppdatera, så tänkte vara snäll att ta mig tid till det innan jag ska lägga mig. Har haft så mycket med skola, födelsedagsfirande och sånt!
Mitt lov har varit grymt bra trots vissa motgångar, bästa på länge faktiskt!
Har hunnit med pluggande, träffat de flesta saknade vänner och självklart mitt 18års firande, tack alla som gjorde min födelsedag bäst, roligaste födelsedagsfirandet jag haft på 18 år!
Ska försöka uppdatera lite oftare när jag får lite tid över på kvällarna. Känner att jag inte har så mycket märkvärdigt att skriva, lite om min vardag bara!
Om några timmar är det dags för skolan igen, känner att jag inte kommer kunna ta mig ur sängen imorgon!
Är också ganska så väldigt sjuk, ont i halsen, världens hosta och stööörsta förkyldningen, tror min stackars näsa ruttnar bort snart!
Nej nu ska jag tvätta bort sminket, borsta tänder och hår & sen hoppa i säng, natti på er!

Lite bilder från mitt firande från alla håll under lovet!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0