ger mig själv ett plus i kanten idag!

Jahopp tre skoldagar kvar tills helg, wohoow längtar redan!
Kan själv säga att jag varit ganska duktig idag som efentligen började halv tio, men kände själv att något konstigt som kallas för matte behövs träna lite mer på, så jag klarar det någon gång.
Nu tänker säkert ni, vaddå klarar matten, är hon så trög?  Japps jag är ganska så trög, efter ett års träglande och inte klarade av matten, så försökte jag nu en termin till, men då smög sig latheten fram. TIll slut gav jag upp och kände att jag inte orkade med det. Men nu, ännu en gång tänker jag banne mig ta tag i detta, och jag är mer en övertygad om att om jag verkligen får fram envisheten och försöker, så kommer jag klara det. Så nu jävlar!
Ska även vara ännu mer duktig och köra en hemmadag med arbeten och allt sånt tråk.
Nej nu står min hund och ger mig dom dära söta blickarna som säger: matte, ser du inte hur ledsen jag ser ut nu, snääääällla gå ut med mig.



kan även tillägga att vi på BF, är vääääldigt starka utav oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0