lyckat ändå!

gårdagen var i början ganska så trög, satt uppe i karlsdal några som skulle fixa högtalare och bas i bilen med massa sladdar i ca fem timmar, värsta jag varit med om även om man kanske lärde sig något nytt, haha!
Sen blev det vidare till några och festa lite, dock så ångrar jag det nu, like always..
Har precis kommit hem från kumla efter att ha firat min fasters man, mys även om jag var ganska så väldigt trött..  Ska snart hoppa in i duschen och sen äta lite, borde egentligen plugga också, men det är ju såklart lättare sagt en gjort!
Kan även meddela att jag har tappat min mobil i golvet så den är i två delar, så hämtar en ny älskling imorgon som fick bli en iphone..  
hoppas jag inte tappar den bara, ganska så klumpig i händerna.


Kommentarer
Postat av: uffe

Skit 5 timmar för att lägga in ljud. Måste ha varit jobbigt att vänta så länge.

2011-03-22 @ 13:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0