lyckat men ändå inte!

Godmorgon!
Kunde inte skriva igår, kom något i vägen och sen blev det även att fika med söta emelie några timmar, efter det åkte vi in till örebro en stund och sen när jag kom till karlskoga igen blev det ut och äta på kinan med min älskling och hans mamma, massa myspys!
Har precis kommit hem från lite shopping på stan med mamsen och papsen, blev present till sofia, lääängtar som bara attan till vår lilla fest, hihiih kommer rocka!
Funderar på att träna lite, och sen plugga en stund, så mycket i skolan nu. fyy!
Ikväll blir det att träffa min bästaste bästa jenny, får se vad kvällen bjuds på..
Nej nu ska jag hoppa i träningskläderna och leka biff, pöööösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0