dans, och ännu mer dans!

Mina dagar består just nu utav dans. dans,dans,dans är det enda som är i mitt huvud just nu.
Jag dansar inte för att enbart inrikta mig på att bli bra, jag dansar för att jag älskar det och skrattar hela tiden, så avkopplande och jag lever livet!
Idag har min dag bestått utav skolan och dans av olika slag.
Testade på jazz för första gången, inte min grej om man säger så men kul att testa på!
Sen hade jag zumban, alltid lika kul och så får vi självklart inte glömma bort den roligaste dansen av allt, raggan.
Man ser ganska rolig ut men det är riktigt kul och bara på släppa loss!
Har precis kommit ut ur duschen och ska krypa ner och försöka sova..
imorgon blir det ännu mera dans, åker in till örebro med en vän och några killkompisar och dansar, eller ja..
Vi ska fösöka oss på hur man dansar brake, så kommer nog komma hem med huvudet i ena handen, höhö.
Min älskling är även i linköping och hjälper till med hans systers flytt, saknar dom redan mina små gullegrisar!
Nej nu ska jag sluta tjata och ragga upp kudden, natti!


haha mongobild från zumban



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0