det finns alltid något positivt i det negativa!

Usch vilken seg dag, har bara pluggat och tränat.. Funderar på att resa på arslet och promenixa lite med vovsen.
Var iväg och handlade mat förut och självklart göra jag något som man minst vill ska hända bland en folksamling, med mina hala & slitna uggs går jag med ögonen på glänt utan att de vart jag trampar, men såklart trampade jag foten på en isplätt och med en stor dunst ner på rumpan, samtidigt som jag försökte få grep och hasa mig upp så hörde jag fnitter bakom mig, självklart hade jag en folksamling efter mig.
Det positiva i allt var ju kanske att jag gjorde deras dag men det negativa är att min rumpa nästan är blåslagen! nästa vinter är uggsen ute för min del.. usch vad jag hatar dom, men varma är de iaf!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0