Med känslan av att ha huvudet i en mixer!

Första skoldagen är nu avklarad, känner mig nöjd! Schemat ser perfekt ut och jag har fått nya krafter att lägga ner på skolarbeten.. Spenderade även eftermiddagen/kvällen med min underbara Jenny, hade riktigt kul vill jag lova er, haha!
Har pecis tagit mig en kvällsmacka och duschat, ska försöka sova ltite om jag nu kan eftersom jag haft svårt för att somna de sista två nätterna, inte så kul!
Trots vissa motgångar under dagen som gjort mig väldigt besviken och irriterad och som mitt huvud har värkt så tänker jag lägga mig med ett leende, för snart drar alla dansträningar igång så få blir det fullrulle.
Taggad från topp till tå vill jag lova!

puss&godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0