Mysdag!

Min dag har varit riktigt mysig!
Vaknade bredvid min sötnos, låg och mös framför tvn några timmar sen gick vi iväg till hans mobror & hans tjej som vi spenderade dagen hos. Tog oss en promenad till konsum och när vi väl kom "hem" igen så blev det bak, rulltårta som blev riktig god om jag får säga det själv! Sedan låg vi och mös framför en riktig bra film, kommer dock inte ihåg vad filmens namn var, haha men bra var den iaf!
Mot kvällen åkte vi även förbi sibylla och åt lite, kan rekomendera den nya chicken menyn som de har i karlberg, finns nog ingen godare dressing en den, mohah!
Nej nu ska jag ut och promenera med vovsen en sväng och sen ha minispa här och bara mysa resten utav kvällen, mihiihi!
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0