Nyår

Godmorgon!
Min nyår blev helt okej, umgicks både med familj, pojkvän och mina underbara vänner, härligt!
Åkte hem tidigt från min älskling idag, snacka om att jag gick till bussen i sömnen nästan, var knappt vaken!
Nu ligger jag och funderar på att sova en stund till? får se, om jag inte åker upp till älskling igen.
Senare i eftermiddag blir det att träffa min jenny. Blir nog massa mys med film, något som vi starkt gillar..
Idag är det även en liten speciell dag, jag & älskling har varit tillsammans i ett och ett halvt år, grattis till oss, hihi!
nej nu ska jag försöka läsa lite i körkortsboken en stund och sen vila, puuuss

Nyår i bilder

Milton, en riktig buse!


Jag & älskling, fråga mig inte vad han gör, haha!


Jag & älskling igen


Sanna & Bäver


Sanna & Emma dansar till heey macarena, haha!


Älskling bid tolvslaget


Johan med raketerna


Jag & mamsen


Pappa som kämpar med hur man tänder på en raket? haha


Pappa som då lyckades tända på raketen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0