slut i hela kroppen!

Ligger för tillfället i min underbara säng och tänker på hur duktig jag varit idag.
I skolan så hade jag första lektionen i dans idag, riktigt kul och fick även lära mig att stå på huvuder med benen i vädret, tro det eller ej, men jag klarade det! Testade även på min vighet, och jag kan säga att det bara ser bättre och bättre ut, men har en väg kvar tills jag kan gå ner i splitt och spagat, mitt mål innan sommaren smyger sig på!
När jag väl kämpade mig upp mot busstationen och kom förbi hörnet så såg jag bussen åka iväg, med en ledsen natalie fick jag stå och darra ben tills nästa buss kom..
När jag väl kom innanför dörren så åkte jag och mamsen ner för att dansa zumba, håller på att lära mig dansen så jag kan hoppa in någongång om det vore kris..
Så denna dag kan sammanfattas med en lärorik dag av olika slag.
Nu tänker jag gå ner, ta mig en kopp te och mysa ner mig i soffan.

säger godnatt för mig, blir en riktig tidig kväll idag ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0