awesome!

Godmorgon!
min helg har varit riktigt bra eftersom världens bästaste vän har varit här och hälsat på, så skönt att träffa henne igen!  fredagen när hon kom så firade vi det på bästa sätter med några cider och gott sällskap!
lördagen så var vi ute och gick ca en mil och hälsade på henens pappa och tog även ett kvällsdopp. Men dess värre så var ju inte natten så rolig, när vi väl skulle sova så hörde vi vääärldens största dunk från undervåningen, båda blev stela som pinnar eftersom vi var de enda i huset. Lät ungefär som om någon snubblade in i huset.
Jag visste att jag kollade två extragånger om vi låst dörren, så då var det bara, vart kom ljudet ifrån?
självklart vågade vi ju inte gå ner oh kolla så vi låg där kanske 3 timmar innan vi till slut somnade.
Nu imorse så gick vi ner och kollade men vet fortfarande inte vart ifrån den dära jäkla smällen kom ifrån.
Men nu har jag iaf sagt hejdå för denna helg till henne och snart blir det dags för mig att komma ner till falköping och röjja lite! Ska fixa massa skit med disk och städa lite eftersom mina föräldrar kommer hem idag också, massa presenter vet jag att de har med också, wooopp!

Bilder för denna helg kommer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0