baby you’re the reason why i’m falling..

Precis kommit hem från ett ovanligt jobbigt zumbapass, märks att jag inte tränar lika mycket längre haha, och fötterna bränns och svider eftersom jag dansade utan skor i gräs så dum som jag är, men det är nattis vi pratar om nu!
Väntar på min älskling som jag nu fick ett spontant sms av, dock så frstod jag ingenting eftersom det stog på vietnamesiska och inte ens till mig. Men är ganska van vid det eftersom han brukar prata på sitt språk när han vaknar på morgonen och är ganska borta, jo men visst funkar det också!
Nej nu ska jag hoppa in i duschen och vara där läääänge med mina stackars små fötter :(
Har även hittat en låt som jag fastnat för och spelar 24/7 hihi 
mohombi - Match made In heaven


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0