det kallas för teamwork!


heelluu!
Vaknade runt sex för lite jobb med min älskling, gick helt okej och det är faktiskt ovanligt kul att jobba när man arbetar med någon som man trivs med, teamwork kallas det!
Har inte gjort mycket alls sen jag kom hem, slappat bara. Ska ner till källaren och träna på ragga koreografin som jag snart är klar med, skönt! Inte det lättaste att sätta ihop en koreografi på egen hand när man aldrig gjort något sånt förut, men en sålänge är jag faktiskt nöjd! Luktar spagetti och köttfärsås i hela huset så snart ska jag hoppa ner och äta, magen skriker efter mat!

slänger in en bild från vintras, känner mig skapligt snygg på denna bild, wii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0