just swing it from di right side to the left side..

förlåt för en superduper kass uppdatering, men har tagit vara på varje sekund på mitt sommarlov eftersom hjag börjar jobba om två veckor...  Mina senaste veckor har bestått av dans, mina underbara vänner och pojkvän!
Eftersom jag inte tränar så mycket längre så börjar min godismage sticka ut igen så då är det dags att börja träna snart också, har bestämt att göra 50 situps varje dag innan jag lägger mig, kommer det bli något fusk? garanterat! jaja, mamma och pappa tog en sista minuten resa till turkiet och lämnade kvar mig och min bror här hemma i tråkiga sverige, så tar hand om huset och hunden nu under pip (festivalen) och allt. Skulle vara kul att gå dit men bara två st som jag lyssnar på som skullle dit så tänkte att jag kör på en fet reggaefestival nästa sommar ist!
Har för det mesta suttit och kolla koreografier till ragga/dancehall och zumba som jag antagligen ska bli ledare till i höst, kommer bli riktigt kul!
Nej nu ska jag promenera med hunden och sen ta en låång dusch, imorgon kommer en riktigt saknad vän hit och spenderar helgen här, så taggar inför morgondagen!
puusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0