kåååmpis det går bra nu!

hejsansvejsan!
Sitter med brunsås runt munnen, har precis ätit mammas goda pannbiffar med sås och potatis, för gott vill jag uppmana er om! Har även klarat av några timmars jobb nere i valåsen också och tränat lite cash to the vietnam resa, ååhåhå som jag längtar! har redan gjort upp en lista på vad jag och min pojkvän bara måste göra där nere!

1. Snorkla bland coola fiskar
2. Åka tucktuck (om de nu kallas så)
3. Åka runt i vietnam
4. Shoppa loss i saigon
5. Åka till en av de finaste sandstränderna i världen
6. Träffa hans släkt7. åka till något vattenland som är lika stort som degerfors tydligen.
8. Lära mig att äta med pinnar så när jag åker hem igen ska jag vara kung på det.
10. Gå in i en budistisk kyrka.
11, 12, 13 ....  83.. 97..  och så många punkter till!
Där hade ni lite på vad mitt mål är med denna resa.
Nej nu ska jag fixa mig och sen gå ner och vänta på degerforsbussen för att åka till lilla mormor som behöver hjälp med att röjja i källaren inför att hon ska flytta, duttit men så får vi jö en så kallad liten lön för detta.
Pengar rullar in som det ska, det går bra nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0