löööövelii.

tjollanixen!
Sitter och dunkar musik för fullt och får nackspärr av att jag inte orkar luta mig mot datastolen, blä.
Men så blir det när jag ska vara så envis och sitta kvar när jag lika gärna kan gå och hitta på ngt annat?!
Men nu skrev precis min älskade jenny så ska resa på rumpan och träffa na! VIll även påstå att jag och min babe börjar jobba imorgon i tre veckor framöver, något som han och jag har klagat över hela morgonen idag. Money to tha vietnamresa ska vi samla ihop för i jul åker vi och häslar på hans släkt samt bara slappar och hittar på massa skojjsiga saker, kommer bli bästaste resan någonsin!
Nej nu ska jag hoppa i lite kläder och fixa min ovårdade frilla som jag snart inte vet vad jag gör med!
PÖÖSS PÅ SKINKAN


denna coola bild hittade jag precis från datorn sen jag var liten, så cool var jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0