Mmmh lukten av.. ?

Godmorgon!
Vaknade precis upp från mina sjukt skumma drömmar, blir nästan tokig av alla knasiga drömmar snart som jag vaknar upp av varje morgon! Gårdagskvällen var lugn, satt hemma med familjen och kollade på någon film och käkade ostbågar som nu är min största favorit!
Jag och mamma fick då en seriös pratstund om ostbågar. Många hatar lukten av dom men jag älskar den eftersom när man känner den doften så vet man att det är ostbågar. Mamma tycker dock att det lät väldigt konstigt för att ostbågar luktar tåfis?  hur får man ostbågslukt till tåfislukt? låter som en ganska konstig pratstund men för mig var detta då viktigt. hmm, lukten va ostbågar är bäst!
Nej nu ska jag lägga mig och äta upp resten av mina älsklingsbågar och ta det lugnt idag också, fast ska även sätta ihop en koreografi som jag ska lära ut i örebro till hösten. Kommer bli grymt, om jag nu får ihop en bra koreografi med tanke på att det är första gången för mig! ikväll kommer min babe hit och vi får se vad kvällen  bjuder oss på :)
Nej nu ska jag sluta tjata och göra något lite vettigare en att sitta i datastolen!

Bilder från när min underbara vän var och hälsade på!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0