stress, stress & ännu mera stress!

äntliiigen är denna helg över!  Har varit väldigt stressigt och ganska så lite sömn.
Åkte lite spomtant till liseberg med mitt hjärta och familjen, var en grym dag med maaassoor av skratt!
Älskling fick upp mig i den nya atmosfear elr vad den nu heter, jag gjorde det endast för hans skull och kommer aldrig sätta mig på den igen. Det kändes nästan som jag skulle ta livet av mig för hans skulle, fast jag överlevde. Har ju sagt att jag gör allt för honom, och det gjorde jag. Kämpade mot min höjdskräck och det kom faktisk en tår full av rädsla när vi var påväg upp och sen kom glädjen över att min rädsla blev mindre tack vare honom med lite vilja inom mig också. Lördagen åkte vi till jobbet och städade i sju timmar, men dock så orkade min pöjk en timme bara, haha söto! Men jag kämpade på med mina onda fötter, kom hem och sen tog en promenad på 6km. Idag blev det att hjälpa mormor med flyttstädning och jag var på sånt jävla humör, usch och fy!
Och nu är jag hemma efter att varit i örebro och dansat i 4 timmar..  JAAPP det var min helg det!
Har precis pratat med en kååmpis om att lära henne dansa, vilket är bra för mig att öva på att lära ut plus att jag själv vill dansa så mycket som det går i min vardag för att kunna utvecklas och även för att hon är världens underbaraste människa. kommer bli awsesome!
Nej nu ska jag kila ut med hunden, hoppa in i duschen och sen ligga och vänta på att min babe kommer hem och kryper ner under täcket, imorgon börjar sista veckans jobb. Jag och min babe jublar av glädje ♥
bilder från liseberg kommer inom kortiis, hiihih.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0