en kort paus från allt!

Tjenahallåhej världen!
Här är jag igen, som en ny människa! Har inte haft ork till att sitta inne och skriva i bloggen men nu tänkte jag berätta att jag lever iallafall! Mina siste veckor har varit heelt underbara. Haft riktigt roliga stunder med vänner & pojkvän. Massa bad, grillning, gustavsvik och andra mumsiga saker har hänt sen sist. Även en solbränd natalie har kommit upp, sweeeet!
Har även gått på sommarlov och jag älskar livet just nu, allt är så underbart och jag är fortfarande nykär efter tre fina månader med min chiina, hih pusspån!
Har inte gjort så mycket idag, vaknade hos min underbara like always och sen har jag varit hemma och lagat mat till min just nu handikappade pappa. Ska ta tag i mitt rum och rensa lite saker och så (behövs verkligen) och sen iväg och sola en stund med mamsen för att inte tappa brännan, höhö.
Imorgon går min lillebror ut nian och jag kan knappt tro det själv, han ska fan börja gymnasiet till hösten!
Helt sjukt vad snabbt livet går, vill bara blunda för en stund så jag hinner njuta lite mer av livet innan jag ligger i graven!
Nej nu ska jag dra på högsta volym och dunka lite reggaeton musik och drömma mig bort medan jag fixar i rummer.
PUUSS

bildbomd från de senaste två veckorna:












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0