ganska sådär spontant

hejsantjollahoppsan!
Vaknade bredvid min älskling som vanligt idag, åkte hem och somnade igen såfort jag la mig i min sköna säng.
Sen kom mamam inspringandes och skrek i örat på mig, nataalieee du ska följa med till stockholm sen!
Jag fattade just då nada eftersom jag låg död som en fisk. Så ska in och dansa zumba, kul!
Det är en "kändis" som har hand om det, han är känd inom zumbavärlden och sen har jag hört att två kända zumbatvillingar kommer också så kommer nog bli drag..
Känns som om det var år sedan som jag rörde på mig även om det bara gått typ två veckor, så får se hur detta går! Hade egentligen bestämt med några andra att ses, så känner mig ganska dum just nu, får hoppas att de förstår hiihi. Ska iaf dit senare ikväll vad klockan en är har jag sagt för mig själv.
Nej nu ska jag trycka i mig min snickers och sen sätta mig i bilen, bilder kommer nog senare.
ppösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0