because you gotta be able to smile through all this bullshit

Jag kommer aldrig någonsin förstå hur en människa som man har gett verkligen allt till, kan svika en på det sättet. Det värsta är att jag visste redan hur du var och vad du är kapabel till, men naiv som man är så struntar man i alla tecken på falskhet och fortsätter hjälpa och stötta dig. De flesta mytomaner ljuger om saker för att få andra glada, men du gör det endast för att du är en sådan stor egoist och verkligen skiter i alla runt omkring.


Hittade en blogg som skrivit ungefär som denna text, och så stämd
när jag fick se detta e allt så perfekt på hur jag känner. Jag är på toppen, men ibland känner jag ilska & hat över någon som tryckt ner mig så hårt, en som lagt över sin ilska på mig som stog helt oskyldig..
Jag håller tummarna på att denna varelse har lärt sig efter alla sina misstag så inte en till får ta den smällen.
Mina dagar har bestått av kärlek, kärlek från en person som gör mig hel, han är bäst..  världsbäst!
Har varit mycket på sista tiden, bra som dåligt. Massvis i skolan som jag nu försöker få tag i, fullt upp med dans och självklart har masgkatarren smygit sig på igen, men det hindrar inte mig från alla roligheter som varit!
Nu har jag äntligen lugnat ner mig och ska nu hoppa i säng. Imorgn efter skolan åker jag och min sötnos in till marieberg och spenderar eftermiddagen där, myspys!


ge mig sommar, nutack!

Kommentarer
Postat av: ellinor

jag vet hur du känner fina du! men kom ihåg att du är sjukt bra & du är värld såå mycket bättre! de är vi alla! <3

2011-04-04 @ 19:54:52
URL: http://ellinorakerbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0