fyller huvudet med positiva tankar, ser framåt och hoppas på framsteg.

Andra skoldagen, och jag försov mig igen. Vad är detta? sleten tjej? JA!
slutade ett idag, ganska så väldigt skönt. Åkte även med gao in till örebro och kollade på när dom dansade, riktigt duktiga måste jag säga, kiiings. Fick mit på andra tankar så det kändes väldigt skönt!
Eftersom jag har världens hosta och största förkyldningen funderar jag på att stanna hemma imorgon och skämma bort mig lite extra, ligga under tecket och bara varva ner några timmar, rensa huvudet och dricka mycket vatten, känns att det skulle behövas just nu. Båda kroppen och psyket är helt slutkört just nu..
nej nu tänker jag tvätta ansiktet och tänderna, sen hoppa i säng och hoppas på en lugn morgondag!

kan även säga att ni som finns runt omkring mig lyser upp allt, ni är så underbara alla fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0