haappy girl!

Äntligen är det helg, och jag börjar se framåt!
att folk i min närhet kan göra mig så glad, ni är underbara.
Sitter hos berivan med henne och jenny, hennes pappa kom precis hem med världens godaste pizza, och ska snart slå på en till film med ostbågar, chips, godis och cola. just nu får man tjocka sig!
Imorgon åker vi in till västerås till berivans släkt på kurdisk fest, kommer bli något nyss & riktigt roligt!
De har lagt undan en kurdisk klänning till mig, kommer nog få mig ett glatt skratt imorgon, hahha!
Kommer hem på söndag en stund, sen får vi se om planerna går som planerat senare på söndagen, längtar!
Nej nu ska vi mysa sönder, naaattii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0