snälla, låt det gå snabbt!

Seg skoldag, även om jag bara var på två lektioner idag, tänkte ta en till hemmadag men kände att vad gör saken bättre med att sitta hemma och deppa? så jag drog på mig kläderna och hoppade iväg till skolan, efter gick jag och jenny till donken för att tjocka oss lite, hon är bäst min snuttis!
Nu blir det att dunka musik och tagga inför två danspass ikväll, tjohooo!
Imorgon åker jag till söta beriivan och umgås med henne hela helgen. Ska med henne till västerås för kurdisk fest, får se hur detta ska gå, haha kommer bli grymt kul iaf!
Får hoppas att dom hära veckorna går snabbt, låt tiden gå snabbt så jag snart är på fötterna igen, tills jag börjar se ljuset. If you can dream it, you can do it naattiiss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0