vackert är allt som ses med kärlekens ögon

Hon missar aldrig den där extra minuten på morgonen, när hans lena hår står åt alla håll, ögonen knappt
orkar vara öppna och hans hud är varm och mjuk.
För det är då alla andra dofter blivit utsuddade av natten och det är då hon kan känna hans doft som bäst.
Sakta gosar hon in näsan i hans axel och drar in med ett djupt andetag. Det ger henne ett lugn, fast klockan precis väckt henne med ett ryck.
Han kämpar för att få upp ögonen och ger henne ett leende i ena mungipan. Det där leendet känner hon väl,
men det är inte bara ett leende hon alltid blivit varm inombords av.
Deras historia är ingen traditionell love story med kärlek vid första ögonkastet, det är faktiskt inte mycket alls som är traditionellt med den. Det är något annat, något som man kan kalla speciellt.
Jag känner mig glad, lycklig..  ja jag känner mig levande på något sett..
ljusblå känslor som glittrar likt kristaller, jag är kär!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0