äntligen!!

Är på strålande humör idag och solen lyser som starkast, kan inte bli bättre!
Vaknade bredvid min underbara, fixade mig och sen åkte iväg till skranta för två uppvisningar..
första uppvisningen gick kanon!  Tabbade mig inte en enda gång, brukar annars vara väldigt duktig på det.
Det ända som behövs slipas på är att ta ut stegen mer, men det går alltid att fixa!
Andra uppvisningen så tabbade jag mig en pytte liten gång, men gick okej ändå.  Går bara bättre och bättre för varje gång jag har uppvisning nu, har dansat för publik tre gånger i mitt liv nu, och det känns rätt så okej faktiskt!
Lärde mig en ny sak idag också som jag tränat lite på, stå på huvudet och skaka rumpa, och ääntligen kan jag det.
Måste bara träna på att stå kvar där ett tag också medan jag gör det. 
Har även kollat på det när pappa filma, riktigt roligt att se hur man utvecklas från en termin till två, så kul att se!
Nej nu ska jag gå ut i solen och sätta mig med en glass i handen och bara njuta, älskade väder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0