!

Hej!
Har hunnit gått en hel helg utan bloggande, inte haft tid helt enkelt!
Fredagen bestod av träning och dansuppvisning för sisådär 300 personer om inte mer, fy vad nervöst det var!
När jag väl stog där upp så kom scenskräcken som vanligt, tabbade mig några gånger och fick lite skrattanfall som vanligt när nervösiteten tar över, men det var roligt endå och det krävs ju flera uppvisningar innan nervösiteten smyger sig bort, så nu blir det hårdträning denna vecka till nästa helgs uppvisning, hha redan nerväs igen!
Lördagen bestog av mys med min pojkvän, hälsade på kadir och käkade pizza och sen massa mys och bus..
Denna dag har jag varit och kollat när mina flickor hade uppvisning, så söta!
Nu blir det att vila resten av kvällen även om jag så gärna vill ut på en långpromenad och rensa lite tankar, men måste vara friskiis till söndag så då är det bara att bita ihopp och ligga & tråka i sängen, blää..

Lite bilder från helgen som varit:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0