Förlåt..

Förlåt för en hemskt dålig uppdatering!
Men nu är jag här igen, har haft så mycket annat för mig, massa skojjsigheter!
Är fortfarande ute på praktik, detsutom går det magsjukan där, mums eller inte..
Har även hunnit med två dansuppvisningar och massa roligheter med min underbara pojkvän och vänner!
Idag har jag varit ute på massa ärenden samt med min snygga kille, så vi har gjort massa nytta idag kan man säga!
Har även firat hans söta mamma som fyller idag, massa gratulationer till henne!
Nu blir det att dunka musik och drömma mig bort, låt tiden gå snabbt!
Har massvis med planeringa inför detta och nästa år:

sommarjobb
Liseberg
Ghotia
åka runt lite i sverige med mina fina vänner såfort någon utav oss fått körkort (haha)
Skaffa körkort (mitt största mål)
åka iväg till något mysigt ställe med min älskling
Vietnam med honom på jullovet i två veckor
Klassresa till turkiet
Balen
& den efterlängtade studenten!
usch så läskigt och bara tänka på hur kort tid jag har kvar i skolan nu, inte lång tid kvar nu!



Kommentarer
Postat av: fanny

du är så fin natalie! :)

2011-05-21 @ 09:08:53
URL: http://lifeofanny.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0