galet bra, men dagen efter är dess värre!

Godmorgon! eller god eftermiddag kanske man säger..
Igår så firade jag och massa fler min bästaväns födelsedag, och kvällen var grymt bra!
Dock så klumpade jag till mig (som alltid kan man säga)..
Jag och min pojkvän skulle möta hans kompis, så han hämtade sina skor som var på jennys altan, medan jag gick till ytterdören som är på andra sidan huset. Sen fick jag för mig att jag skulle till honom på andra sidan av tomten ute, och ropade men hörde att han började gå andra hållet (så jag skulle behöva springa runt hela huset).
Så då tänkte jag att jag skulle springa till andra sidan innan han hinner gå runt huset.
Jag sprang allt vad jag hade, och helt plötsligt så är jag i luften påväg ner i asfalten.
När jag låg där så fattade jag inte hur jag kunde hamna på marken.
Så såg jag att det stog ett böjt staken bakom mig, snacka om blind som inte ens ser ett stort jävla staket?!  haha.
Men annars var kvällen riktigt rolig, men nu känner jag att jag vill dö elr ngt.
Precis smällt i mig vattenmelon och ska mysa resten av dagen!
puusss!

från gårdagen:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0