Glädje är som ett ljus, tänder du det för andra, faller skenet tillbaka på dig själv!

Hejsantjollahoppsan mina fina!
Ännu en dag hemma, börjar gå mot bättre vägar iaf men halsen retas fortfarande!
Vaknade inatt av att min pojkvän smälde till mig och skrek jaaaa!! och sen hoppade han in i väggen som han låg vid.
Jag flög upp ur sängen och skrek:  vafan håller du på med?! Och svaret jag då fick var väärldens fetaste snarkning.
Det lät som om han spelade fotboll i sömnen, men det är väll bättre att han spelar när han är vaken ist för att jag ska ta alla smällar på nätterna, haha så söt är han och man kan alltid se eller lyssna över vad han drömmer om..
Gick upp och satt mig vid datorn en stund när han åkte iväg till skolan, och innan jag åkte hem så passade jag på att plocka lite i hans rum, han har redan kliniskt rent men lyckades faktiskt göra det lite lite renare, hihi.
Kom hem, åkte sen mot stan med mamsen som behövde hjälp med bärning av matpåsar, så jag fick släpa tre tunga påsar hem och krångla med buss och allt, men vad gör man inte för sin nyopererade mamma?
Har nyss smällt i mig en av de godaste glassar jag ätit,  GB gräddglass nogger, ojoj trodde jag skulle flyga ur soffan när jag tog en tugga, muumms.
Nej nu ska jag hosta lite och sen plugga, dutti cheey!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0