I can finally see, you only want me when you're lonely, If I say I'm gonna leave, that's the only time you want me..

Första dagen på praktiken och det gick jätte bra trots att jag är lite sjuk och hängig..
Världens sötaste barn & så snälla och lyssnar gör de också, skötsamma barn!
Åkte till mcdonalds like always efte praktiken, kan tro att det är mitt andra hem haha, träffade en kompis där och åt lite och bara snackade, skönt att ha någon att prata med, han är för bra vill jag lova er!
Var ute med hunden för en stund sen och pluggar lite samtidigt som jag skriver här, blir att gå och vila en stund, måste verkligen bli frisk!!  


Ta mig tillbaka till denna dag, min underbara 18årsdag!
Kommer aldrig glömma den dagen, bästa födelsedagen någonsin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0