mys, bara massa mys i min blogg.. jag gillar mys!

Hej!
Sista praktikveckan nu och det känns både ledsamt & skönt!
Kommer sakna alla små barn men det kommer bli skönt att träffa alla i skolan också, plus att det bara är några få skoldagar kvar innan sommarlov, wiiie!!
Kom precis hem och tänkte plugga, men så sa min babe att han ska komma förbi en stund, och så bestämde jag och emelie på att mysa i biosalongen ikväll med pirate of the caribbean. Hon bjuder också, så sött!
Nej nu ska jag gå och kissa om ni bille veta exakt vad jag ska göra, sen tvätta händerna, bråka med lillebror som precis kom innanför dörren och invänta min älskling!
PUUSS


Måste bara säga att denna tjej till vänster, är en sån grymt härlig tjej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0